2009-05-20

Nu ska jag räkna mig till sömns.

Imorgon ska vi till mitt och andras favvo ställe och träna spår. Så jädrans gott fikabröd där så bara det är värt att åka dit för. Ängsjö friluftsområde ;) !!!! Härlig natur är det också och det är rätt många som är där och tränar sina hundar.

Men det var ju inte det som kommer att göra så att jag kommer att ligga vaken och fundera lite. På kennelns hemsida så stod det i valpbloggen att man skulle gissa antal valpar, kön och när födseln startar. Tiken är ju i vecka 7 nu så det är ju väldans nära nu. Dom har gett information om vikt, omfång och en massa intressant information. Vet att det är folk som står i kö och det ända man kan göra är att hålla tummarna nu. Måste ringa dit och lyssna hur många som vill ha hanhundar och allt sånt där :S . Mycket pirr i magen och ni må tro att jag är inne och läser deras valpblogg och hoppas att det bara är jag som vill ha hanhund....... ELLER HUR!!!

Det som är lite svårt är att jag skulle gärna vilja vara där mer och visa mitt intresse för denna kennel och speciellt denna kull. Har varit ner på deras läger och blev bara mer säker på att det är en kanon kennel men som sagt jag bor i sthlm och dom bor i Göteborgstrakten och tränar runt omkring där. Vet även att dom brukar åka runt och träffa valpköpare i Sveriges avlånga land.

Hade jag varit miljonär så hade jag varit där ofta.
OCH GISSA NÄR JAG LÄSTE DERAS BLOGG IDAG?? JO, CA 23.04 OCH DOM HADE LAGT IN DEN NYA INFON KL 23.00 =D
Go´natt!!!

1 kommentar:

  1. Hej hej! Jag håller oxå tummarna. Jätte hårt! Hoppas hoppas :)

    SvaraRadera