2009-05-23

Ibland så får man hitta på lite annat

Hade ju tänkt ta med mannen och åka till Ikea och kanske lite andra ställen i Barkarby. Hmmm, det viktigaste var hans bankkort om man får vara så fräck och säga det tydligt. För det är så. Vi har liksom inte lika smak i allt :s
Men det blev en riktig slappar dag idag. Snackade med Suss på fm och båda hade lite abstinens pga att det inte var något med klubben. Hahaaa, vi ska nog sluta gnälla och är det schysst väder imorgon så tar jag med mig minst en son och åker ner för att fixa med gräsklipparen. Tjatar säkert på mannen också. För man vill ju att det ska vara fint till lägret och tävlingen.

Ari på klubben har varit och tävlat med sin härliga bc Hera och fått 3:dje certet så nu är det "bara" vallhundsprovet kvar sen är hon CHAMPION.... Tycker det är skitkul att det har gått så bra för dom med tanke på att Ari´s tidigare hundar har varit rottisar. Så nu så har jag fått Suss att fixa ett litet collage åt honom. Han vet inget än så skvallra inte =D

Emma "gulliga" har mailat några bilder på nystan *asg* så nu är det bara att beställa tid till tatueraren. Nästa vecka så ska vi sätta oss och planera och sedan skicka mail till alla som kommer till lägret. Ska bli så jädrans kul!!!!! Har bestämt att vi ska äta jordgubbar, glass och vispgrädde, det ni.... För det är sommar!

Svenska bostäder ska komma på onsdag och förhoppningsvis så dömer dom ut spisen och duschen. Dom får kolla in golvet också.

Men idag har jag lärt mig lite nytt angående bloggen. Jag har lagt in länkar till några hemsidor. Nina, Inka och Goa var jätte roligt att hitta för Inka är nämligen min hunds dotter. Och om du går in där så får du läsa en massa roliga och intressanta saker. Sen så är det Suss, hundklubben och SBK som finns där. Det kommer säkert mera sidor snart. Nu så ska jag bara lära mig att lägga in fotona rätt, sen jäklar så kommer ni att bli bombade med kort *skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar