2009-05-19

Hårddisken!!!

Okej, jag är en virrpanna ibland men det är som så att det är lite fullt i hårddisken ibland och då kör man på snabbspolning och ska jag i det läget berätta något så kan det bli väldigt många lösa nyst an som jag på något konstigt sätt måste göra till ett nystan. Och det kan bli lite jobbigt ibland. Man blir ju inte snabbare med åren heller precis =p.
Så därför så håller jag på att leta ett fint nystan som jag kan tatuera in på skuldran. Men jag har ju näst intill bestämt mig för hur den ska se ut och tame tusan så hittar jag inga bilder på detta nystan som ska vara rätt uppnystat (heter det så?) och man ska kunna se tråden ligga så fint runt hela nystanet. Hmmm, bara den här förklaringen blev ju som den blev. Näää, jag måste nog gå och köpa mig ett garnnystan som jag sen får lägga tråden så exakt som jag vill ha det och sen åka till tatueraren så snabbt som möjligt.

När det snurrar som bäst i hjärnan och om jag ska prata med någon så kan jag inte läsa eller kolla på bilder samtidigt för då kan man ju säga nästa vad som helst mitt i meningen och att se blicken på den som man talar med är ju bara det en pärs. För jag måste ju förklar mig i samma sekund som det uppmärksammas. Därför är det så bra med riktiga vänner som bara säger åt en att skärpa sig. Som Suss häromdagen, vi sitter och babblar i luren och helt plötsligt så frågar hon mej vad jag läser på datorn =( . Men hur vet du det skulle man ha frågat men istället så berättar jag direkt. Undrar om jag sa några fel ord då??? Eller om jag bara lät långt borta.....

Vänta nu detta händer inte varje dag!! Det händer oftast när jag är trött eller har mycket i hårddisken!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar