2009-11-29

1:a advent!

Och jag har inte gjort ett dyft här hemma som påminner om att det är 1:a advent :(
Har inte hunnit eller kanske förträngt. Men idag så funderar jag på om NÅGON här hemma kan ta över dotterns godis fixande inför julen? Hmmm, får nog göra själv eller gynna handeln.

I lördags var vi först och spårade med Maria och dom 2 härliga flatt tjejerna. List tycker inte Clara förstår honom riktigt men så är livet. Alla kan inte älska alla.
La 2 spår och det första köttbullsspår gick lungt och fint. Han tappade en gång men jobbade tillbaka kanon. Det andra spåret blev han trött och det var bara pinnar så han sa efter han hittat 1:a apporten att jag tror jag lägger av för jag är TRÖTT i huvudet.Och då lägger vi av för han är ju valp än.

Sen på kvällen så stack jag iväg på tjejmiddag. Kul och gott. Trevligt att bara sitta och kackla liksom, heheeee jag e ju bra på det jag vet.

Idag så hade vi sikte på 10:an och det är kul att bara vara där liksom alla är så härliga. Men jag måste börja inse att jag fegar på vissa saker. List har kanon ingångar med ett perfekt sättanade men han har börjat att ploga och jag måste ha någon som säger när han går perfekt men han har inte fått kommando ordet FOT än. Vet inte varför men jag måste börja lära honom det NU.... Positionsförflyttningar höger om halt börjar funka men varför i helskotta lär jag honom inte ordet FOT. Dumma fegis
Han har börjat kolla min reaktion med att göra fintar när han ska komma och lämna leksak, hahaaa han tror nog inte jag fattar :-D
Nu dröjer det 1 1/2 mån innan vi träffas igen. Så snacka om att då lär man ju ha mer än prestationsångset.

Tänk att det faktiskt var SOL imorse, WOW!!!
Hmmm, när jag äntligen har något kort att sätta in så vill inte datorn hjälpa mig sätta in det. Näpp, sov dax!!!

3 kommentarer:

  1. Lycka till med godistillverkningen ! Ha ha !

    SvaraRadera
  2. Ja du Ullis! nu får man vänta länge tills nästa gång, trisst faktiskt, ska försöka åka till vällingby o träna lite vilka dagar brukar du vara där. och din vovve är ju helt underbar en riktig liten kram björn..
    Kram! Anneli/Lotus

    SvaraRadera
  3. Det är ju inget som hindrar att vi träffas innan nästa "riktiga" träff. Jag ska försöka ta mig ner varje söndag vid 11-tiden :)

    SvaraRadera