2009-11-07

Trallalaaallllaaaaa!!!!

Håller tummarna för att dottern får jobbet hon var och provjobbade på.
Sonen måste jag nog ta i hampan och börja övningsköra med. Tror han inte törs riktigt.
Skulle behöva rensa lite överallt och städa.
Fixa farsdagspresent. Har ingen idé överhuvudtaget. En son ska göra kladdkaka säger han.Men sen då?
Har sån jäkla huvudvärk pga att jag inte köper ny huvudkudde, tränar upp musklerna, fixar massage och min kroppshållning är åt helvete och det gör inte saken bättre.

Men idag var jag ut och tränade spår med det underbara spårgänget.
Lilla Brun: så duktig! det var något i början av spåret som hon tyckte var otäckt men lillgumman jobbade vidare och så helt plötsligt var problemet löst och man blir glad över att se henne.

Ella: spårade bra och dom fick ett lägre klass spår som dom nästan kom runt på men Ella hittade ett väldigt trevligt spår som hon hittade en godisburk i och som sagt hon är ju en retriver :)

Milton: Emma la ett klurigt Maria Hagström inspererat spår som va lite svårt men grabben jobbade hela tiden.

List: Hmmm, måste börja med spårsele till honom för jag har ju varit så smart som har tränat skvallraövningar med honom där sättande med godisberöm har varit grejen och nu så talar han om jätte duktigt när han hittar spåret så där fick jag. Men idag la jag ett rakt spår med 3 roliga apporter och han gick spåret med några tapp men som sagt får nog fortsätta på detta vis och berömma honom väldigt mjukt. DUKTIGA LILLA KILLE som jobbar sakta i spåret och det är det jag vill för att få upp säkerheten.

Tänkte ta den yngste sonen och åka till Ängsjö imorgon. Ett tag sedan man var där.
Kort skulle jag ta men glömde ju bort det.

3 kommentarer:

  1. Näpp, men man tror ju att man är någon Stålmannen eller nåt. Fick varningar för ett par år sedan och då tränade jag ett tag men men nu sitter man här och kan ju inte tycka synd om mig själv *skratt*

    SvaraRadera
  2. Ullis raring, du mååååste ta hand om dig, INTE slarva. Det finns bara en av dig!! Tack för dina gulliga ord i min blogg, tack & jag måste oxå få tillstå att orden är DITO *ler*
    Kram till goe Ullis m finaste Ligisten *asg*

    SvaraRadera