2009-11-13

NÅGON!!!

Det är tur att jag inte är en speciell NÅGON/NÅGRA just nu. För Suss fick en såndär du vet knytnäve som bara vrider om i magen på en igår. Och när hon skulle förklara för mig så bara stirrade jag på henne och sa: VA FAAAAAN, JAG VÄGRAR!!

Men sen inser man faktum att det går inte att vägra utan det är bara att bita ihop och försöka göra det bästa möjliga av det hela. Sen går hjärnan på högvarv för att slippa "skiten". Säger till Suss: det känns som att allt roligt jobb jag och Emma har gjort under året för att få in pengar till klubben känns som man har gjort det förgäves. Men det har varit roligt och jag som inte vill att saker ska kosta mycket utan bara att få med folk och dom blir nöjda är det bästa priset. Och så har man lyssnat på vad folk säger och tagit betalt efter det.

Men just nu så känns det som pengarna vi får för det där "skitjobbet" kan vi ha värsta röjfesten eller ge folk pengar för att dom ställer upp och dom som ställer upp ska ha värsta bamsekramen.

Vad är det jag kallar "SKITJOBBET"? Jo, vi åtog oss att jobba på Älvsjö mässan under HUND- 07 och HUND -08 sen skulle det vara bra. Men NÅGON/NÅGRA glömde säga upp kontraktet med SKK. Och det ringde dom och påminde Suss om igår.
GREJEN ÄR DEN ATT DET VAR SVÅRT ATT FÅ FOLK ATT STÄLLA UPP TIDIGARE OCH I ÅR SÅ HAR VI VÄLDIGT TASKIGT MED TID FÖR UTSTÄLLNINGEN ÄR 12-13 DEC.
Så har du inget speciellt den helgen så blir vi jäkligt glada om du hör av dej......

Men dagen avslutades kanon fast spåren gick inte så bra. Men bara grejen att vara ute i markerna med Emma och Maria är tummen upp. Maria hade köpt presenter till Emma och mej ett par vantar. TACK GUMMAN! Dom var varma som tusan.

1 kommentar:

  1. Oj oj oj oj det där lät verklingen knepigt!! Nu håller vi allt som finns att det går vägen.
    Kramar om dig massor

    SvaraRadera