2009-10-25

Ujujuuuj, väntar att november kommer.....

Har varit och kollat på Flickan som lekte med elden. Okej, blev impad av Lisbeth Salander i böckerna men va tusan HON ÄR JU SÅ JÄVLA COOL!!!! Så nu väntar jag på att nästa film ska komma. Tur att jag inte gick när den hade premiär. För då hade väntan blivit såååå lång :-D .

Men nu till något helt annat. Emma och jag har ju startat "sikte på 10:an" studiecirkel. Det ska ju bli så kul. Vi kommer att träffas 1ggr måndaden och ska träffas tills februari och målet är att vi alla ska tävla under året. List är yngst men det är 2 till från våran valpkurs och den äldsta hunden är 7 år så spannet är stort. Så kul!

Vi skulle skriva våra mål och mitt mål är att vi ska klara av linförighet och budföring utan godis och leksaker men med rösten såklart. Men annars så ska jag nog ligga lite lågt när det gäller att kommentera andra för det får dom andra göra. Visst kommer jag att säga till om jag tycker något är fel men som sagt annars så är det ett stort gäng som alla kan snacka för sig. I och för sig så har jag stått och tjötat på alla andra och några tycker visst att jag har varit elak men det har ju inte varit meningen. Men det kanske har varit så att dom har TJATAT nästan ihjäl sina hundar och då måste man ju för fasiken säga till för inte får dom ut något av sin träning om dom kör på som värsta tjatmostrar....

Nu ska jag drömma om Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar