2009-10-26

Hur smart får man bli egentligen????

Blir knappast imponerad av mig själv när jag håller på så här.....
Varför kan jag inte bara låta datorn få vara ledig från mina fingrar någon kväll och istället gå och lägga mig tidigare än vanligt. Men, näääää dååå!!! Swiiicccsshhh, datorn är ledig och genast så går det för många minuter för jag ska ju bara gå in på den sidan och den sidan och den sidan osv osv.

Och man blir ju inte yngre med åren liksom så man behöver ju lite mer sömn och jag som alltid kommer att ha taskig hörsel på morgonen ska ju då verkligen tänka efter om det inte kanske skulle vara värt ett litet försök att bara prova lägga sig lite tidigare men kl är nu 22.49 och jag sitter här och skriver.

Var ner till klubben och skulle träna lite med Ligisten. Men så kom ju 2 doggar som Ligisten gillar och ägarna är roliga att snacka med. Så det var hundrace i stugan och själv fick man sig en dos med skratt :-D

Hmmm, Sandra kanske kan övertala någon att köra lite freestyle och jag har sagt att The "Heffaklump, svullo, Ligisten, tyska säckpipan" List säkert vill dans med "någon". Som ni ser kärt barn har många namn.

Duktiga lilla List klarade av att gå vid sidan fast det var en helt ny hund på plan. Han ville bara låna apportbocken av hunden men taskiga jag sa ifrån med en massa tjooo och tjiim.
Funderar på om man ska ner imorgon igen och även onsdag för att träna lite gå vid sidan, ingångar och sitta kvar.

See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar