2009-10-18

Imorgon ska jag nog ringa något samtal

Frågan är om man har en bättre utbildning blir man blind på vardagliga ting????

En sak är jag rätt säker på och det är att dessa människor har inte 5 min promenad till sin parkering från bostaden. Men så har vi fått det nu bara för att dom inte vill ge oss platser på dyrare parkering närmre oss för då missar dom inkomster.

Och dom stackarna som ska till Vällingby sim-sporthall har det inte lätt för det finns inga parkeringplatser just nu för smartskallarna har kommit på att man renoverar garaget nu så att inga kan parker varken i eller ovanpå.

Just nu så är det ju för faaaannn högtryck på verksamheten i hallen och vi som har platser i garaget vill ju inte gå 5 min för att parkera bilen, så vi åker runt och knycker platserna för varandra. Plus att from den 1 nov så är det parkeringsförbud på onsdagar mellan 02-16. JIPPI!!!! snacka om dumskallar som bestämmer. Tänk om dom hade gjort detta i juli-sept då hade det kanske varit lite bättre men nu så är det planerat till mitten av dec. GRATTIS, om jag hade småbarn som gick på simskola eller nåt så inte fasiken ville jag att dom ska gå långt till bilen efter träningen. Det är närmre till t-banan. Även om yngsta är 14 år så kommer jag ihåg hur det var när dom var trötta i jag-kan-själv-åldern.

Annars är allt bra... Mycket klubben just nu och jag känner en viss press på att visa att man kan lära Ligisten en del. Jag menar: jag har ju tjötat på folk en hel del så nu är det upp till bevis *asg*. Ska nog göra som Emma trodde att jag skulle göra. Åka bort och träna och sen visa upp om ett år eller två......

1 kommentar:

  1. Men han är ju söt fortfarande ;) Då behöver men itne kunna massor tihii.. Haha din hund fick mig att inte somna igår iaf, hon hade nyttig info men tyvärr en tråkig föreläsare enligt mig, men smaken är som baken säg :D Ses på torsdag? Idag har jag en vilodag, LÄÄÄÄNGTAR tills värsta valptiden är över :P Zräcken skickar en brottningsmatch till Ligisten ;)

    SvaraRadera