2009-10-11

MEN ALLTSÅ VARFÖR ÄR DET SÅ???

Kan inte tro att jag är ensam med att gå på reklam, jag som knappt ser på TV:n längre. Men som sagt visst tusan hinner jag bli fångad av reklamen :-D .

Som sagt har ni gått på reklamen som Dove gör just nu? Jag har gjort det och den säger att det KÄNNS som håret i armhålan inte växer ut lika fort när man använder roll onen Hair Minimising. Kan liksom ge mig tusan på att det är supervax med grejer i som gör att håret ligger som struket efter skinnet och det känns inte ens. Men si idag liksom så bara föll det ner liksom. Fasiken hade kunnat göra en jäkla lång fläta av håret.....
Okej, kanske lite överdrivet men bara nästa liksom.

Samma sak är det väl på benen och på några andra ställen man kollar och det syns inte speciellt mycket men om jag nu skulle fundera på att visa benen eller nåt för någon annan så har det ju vuxit hur långt som helst alltså över natten eller nåt.

Men snälla säg att jag inte är ensam om detta eller är det bara så att jag inte kolla ordentligt.....

Måste börja ha på mig glasögonen mer märker jag *asg* men okej, då blir dom ju rena lite oftare om jag tar med dom in i duschen.....

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha förstår inte alls vad du menar, känns som om du är HEEEELT ensam om problemet ha ha ha ha klart du inte är vännen, fattar ru väl?!
    Kramizen -Ninizen

    SvaraRadera