2009-08-13

Ujujujuuujj.

Nu är det lite mer pirrigt!!! Hela familjen + mormor hänger med och hämtar den lilla List. Så nu är det 3 veckors helt ledigt from imorgon. Gissa om man ska mysa, heheee grabbarna börjar ju skolan nästa vecka så då är det bara jag och List hemma ;)). Återkommer med bilder och funderar på om man ska snacka med Nettan om att ha en egen hund och träningsblogg.
Vi har Memea Mohlin hos oss den 29:de och då ska vi vara med och lyssna.
Helgen efter har vi tävlingar på klubben och jag hoppas att jag bara behöver finnas där eller vara i köket. Så startar vi våran kurs den 24/8 och det är en valpkurs så klart.
Men sen så ska spårgänget gör något roligt och vi ska till Jannes landställe 25-27/9 och bara träna och umgås. Det kommer att bli så jädrans kul. Vi kan ju snacka allihop och bjuda på oss själv så det är bara att hoppas att vädret blir okej.

Om jag kan slita mej så kommer det nog lite inlägg i helgen.....

3 kommentarer:

  1. Klart du ska ha en blogg åt lillkillen !!!!
    Ha ha ha !

    Hoppas vi snart syns nere på klubben så vi får se sötnosen!

    kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh snart dyker den listiga lilla filuren upp! Klart att du ska ha hundblogg.

    SvaraRadera
  3. Måste ju kolla det där med träffa andra hundar först. Men som jag är ledig och det behövs sättas upp nät på altan så är vi nog nere dagtid iaf.

    Ullis

    SvaraRadera