2009-08-08

Frystoa, utedass och bromsar!!!

Men ska inte klaga. För ovrigt har vädret varit högsommarvärme och man har badat i havet och cyklat. Just det cyklat eller gått och med det den där häcken och går man i ej byxor så har man låren alltså.

Nu är det så här att MIN CYKEL fick inte plats på cykelställningen så det blev den där med 21 växlar och 29 tums och en jäkla racingsadel. Man kan ju liksom leta efter sadeln efter cykelturen :-D och sen har vi låren, jag blir så jäkla trött. Hade ju på mig ett linne som går ner en bit på låren och sen knallade jag iväg ett par km och vad tror ni händer jo det skaver ju som fanken så klart. Inte nog att man har fått sol på sig utan även skavsår på insidan av låren, JISSES!!! Är man smart eller??

Var inne på facebook och såg att Nettan hade bränt sig. Hehee, man är inte ensam längre alltså. Näpp, nu är det dax att stänga ner för dom andra kommer och jag kör ju via telefonen....

Hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar