2009-08-30

Inget ont om blondiner, det hade lika gärna kunnat vara en brunett

Måsta bara sätta in den här historien...... *asg*
Ser bilder framför mig!!!! ;-D

> Kära dagbok,
>
> förra året bytte jag ut alla mina fönster mot dyra
> tre-glas-lågenergi-fönster.
>
> Den här veckan ringde en man från firman som installerat fönstren.
> Han påpekade att dom gjort jobbet för ett helt år sedan men ännu inte fått
> betalt.
>
> Ok, bara för att jag är blondin så betyder det inte att jag automatiskt är
> dum. Så jag berättade för karl'n vad hans snacksalige försäljare sagt för
> ett år sedan, nämligen att efter ett år så har de här fönstren betalat sig
> själva.
>
> ...och hallå, det har gått ett år nu!
>
> Det blev tyst i andra änden av tråden så jag lade på.
>
> Han ringde inte upp igen. Han kände väl sig dum.
>

1 kommentar: