2009-07-10

Jippi!!! Nu sticker vi snart!!!

Japp, om cirka 30 min så lämnar jag jobbet. Huuummtiii ddummmtttiiii Yeee Yeeee, Första stoppet blir hos Suss och hon har fixat lite käk med bland annat smörstekta kantareller.... Inte dumt alltså. Sen så är det bilen i ett par timmar som gäller. Har tagit med ett gäng skivor, Mama mia, Absolut music, + en till och sen va så har jag tagit med mig skivan som familjen redan är trött på..... HAAA, Style´s nya, man ska väl inte avslöja sig så där men va fanken man kan ju alla låtarna plätt lätt.

Samma sak är det väl med dansbands musik. Nästan inga lyssnar på den men tame tusan om dom spelas på någon tillställning så kan alla skråla till: Jag vill vara din Margareta och Eloise och många fler. Rätt roligt fenomen det där *asgarv*.

Sen så har jag en kamera med mig och Suss har sin men nu jäklar ska här fotas och sen va när jag kommer hem så kommer jag väl att skrika om hjälp men det ska in bilder på nätet. Mmmummmssss, buuummms!!!!

Vi har snackat om att vi ska se lite av kusten där vid Öckerö och allt vad det heter. Fint som tusan alltså. Men nu kommer det där lilla som kan fastna i mitt huvud och det är att vi 2 ska ta med oss badkläderna ifa det blir bra väder =D .

SÅ OM NI SER ELLER HÖR NÅGOT PÅ NYHETERNA IMORGON OM ATT DET VAR NÅGOT KONSTIGT I VATTNET SOM PÅMINDE OM SJÖLEJON ELLER VALROSS SÅ ÄR DET BARA VI TVÅ, ALLTSÅ SUSS OCH JAG SOM TAR ETT BAD.....

Imorgon så är äntligen dag D för att få se bäbisarna..... MMMMMM, faaan va goooottt!!!

2 kommentarer:

  1. Jag kan nästan höra er två i bilen sjungandes för fulla muggar. Ha ha !

    Hoppas ni får det jättemysigt !

    Och ta ett gäng kort nu - inte bara på bebisen.

    kramiz

    SvaraRadera
  2. Det är lugnt mamma, dom har redan hittat storsjöodjuret så dom behöver inte ta fel denna gången ^.^

    mo ha ha ha

    SvaraRadera