2009-07-21

Hur får man det och funka????

Alltså fick adressen till en som har ett gäng roliga animationer som man kan sätta in på sidan och det skulle ju bara vara att spara som osv osv. Haaa, glöm det på min blogg iaf. Endast bilder och jag som hade tänkt göra lite som typ rebus. Såg ju framför mig hur det skulle se ut men ack nej.

Ska nog maila till farbrorn som har sidan och fråga och be honom förklara som typ till en
"3-åring". Eller så ringer jag Anna och ber Isaac 4 år komma och visa mej hur fanken man ska göra.

Eller så frågar man Nettans dotter om hon kan fixa till något schysst. Nettans sida blev ju kanon fin. Men iof så sätter hon in en massa foton och det är ju ett litet problem men va tusan nu finns det ju en kanon kamera här i huset så då kanske man ska ta och sätta in lite mer kort.

Så om du har några tips på hur man ska få animationer att funka och en som jag kan klara av så är jag bara glad. För jag tycker det är roligt!!!

2 kommentarer:

  1. Det finns två olika sätt att sätta in animationer på bloggen ! Ha ha !
    Antingen att spara ner till din egen hårddisk eller så göra ett litet img src="...... i ditt inlägg. Det beror ju också på hur personen som du vill låna aminationer vill ha det. Ha ha ! Mycke nu !

    Ja, du kanske får det förklarat annars får du väl fråga på klubben när jag är där. Haha !

    kramiz

    SvaraRadera
  2. Det är bra att du frågar en expert, för själv är jag helt inkompetent vad det gäller datorer :D :D Lycka till Ullis, du kommer å fixa det!!!
    Kraaaam -Nina

    SvaraRadera