2009-07-19

Helgen

Japp, nu hoppas jag att alla har flyttat klart som jag har sagt att jag ska hjälpa till med. Började så klart med att värma upp ordentligt

Eller Hur!!! Kanske i min "lilla" hjärna och inget annat. Tjatade på folket så klart för jag vill alltid att det ska bara vara att kånka och bära och sen så bli glad över att det är klart. Men jag blir lite huggorm när det inte är klart utan man ska kolla det och fundera över datt.

Japp, ställde ut grejer på gräsmattan och sa: Ni får sortera detta själva men det ska ju ut iaf....

Undrar om dom blev irriterade på mitt fräsande??? Men men jag får skylla på värmen och klimakteriehäxa fasoner eller nåt. Så sen när man kom hem så ORKADE jag bara inte handla utan det blev skåprens.

Idag var det bestämt att jag och yngsta skulle ut och cykla så vi stack till klubben och hämtade kartor över ett område som vi tänker ha våran spårtävling på. Såklart så började det regna när vi cyklade hemåt men va fanken då kunde man skylla på regnet och inte på att man var svettig.

Sen så hämtade jag Janne för att kolla markerna. Jisses va det var kvavt, väntade bara på att åskan skulle komma på besök men icke sa nicke. Kläderna satt mer än tajt på kroppen. Så nu ska jag bara snacka med tävlingsledaren och spårläggare så får vi se vad dom säger. Självklart skulle jag ha ringt dom i fredags eller lördag fm och höra om markerna för dom var ju så klart där i lördags och tränade.......

Men nu ska jag nog bläddra på tv 4 och kolla något gammalt avsnitt av oskyldigt dömd som jag tror jag har missat. Haaammmdddiii, duuummmpptti Micke Persbrandt och somna sött!!!!

3 kommentarer:

  1. Jo, jag hjälper åxå gärna till å flytta, så länge allt är packat å klart.
    Allt ska helst stå i flyttkartonger AV SAMMA STORLEK dessutom.

    //Hundvaktaren

    SvaraRadera
  2. Tänk så många som skall hjälpa dig när det blir dags för er att flytta. Glöm inte skriva upp vilka du har varit och hjälpt. Du kankse till och med får ihop så många så att de kan packa till dej också, man vet aldrig.

    fyfabial vad dessa mördarsniglar är slaimiga, örk! vad gör man åt dessa, de kryllar över allt hjälp!

    Förresten, tack för att man får vara med på en länk

    SvaraRadera
  3. Inga som helst problem om allt är "färdigt" så att säga. Har sett att dom där jäkla flyttkartongerna blir bara mindre och mindre. Va fanken, det ska ju kännas att man lyfter lite.

    Förresten kanske jag bara kan sitta och peka med hela handen om alla skulle ställa upp *asgarv*

    SvaraRadera