2009-07-16

Här har man knåpat ihop i huvudet ett litet inlägg, men.....

sen kommer Anna och berättar en äcklig historia så jag sitter bara och RYSER och tänker på slembopper blandat med snor som folk sväljer när dom inte har snorpapper, SÅ JÄVLA KRÄKFÄRDIG och dess utom har jag precis ätit en pizza, FYYY FAAAN FÖR SNORJÄRSAR!!!!

Okej, nu tror jag att jag kan berätta, det blir ingen valp från Rapports kennel. Tråkigt som tusan för jag har verkligen sett fram mot det. Men som sagt ibland kommer verkligheten lite närmre än man tror och det är det där med att det är ca 50 mil till Göteborg och sen ska man ju hem också :( . Vi var nere i lördags och dom var ju så jäkla GOA och Suss fotade så klart.

Det har varit så kul och lärorikt att följa deras hemsida och valpbloggen. Och det kommer jag att fortsätta med.

Men en valp kommer det att bli!!!!

4 kommentarer:

  1. Historien e faktiskt sann, hände igår på mc donalds uteservering. Riktig äckelgubbe som äter upp sitt eget snytsnor.....

    SvaraRadera
  2. Förresten, det ska vara slembobbor... Så har jag lärt Isaac att det heter iaf... =) Natti

    SvaraRadera
  3. Vad är det jag läser, ingen valp, vad hände? Här hittar du alla animationer som jag har som ett signum :) http://www.vicke.be
    Kramar om -Ninizen

    SvaraRadera
  4. Snor smakar å andra sidan inte så mkt...
    Valp? Vadå??

    //Hundvaktaren

    SvaraRadera