2009-07-26

Ibland hinner man med mycket...

Vilken helg! Tror jag tar den baklänges. Kom hem för några timmar sen och fick märka av helgköerna. Jahaaa, ska ju inte klaga för det rullade hela tiden.
Idag har det varit Mantorp hela dagen med att titta på dragracing. Jäklar vad det trycker i bröstet när dom drar iväg. Hörselskydd är ett måste och JA vi tog ett gäng kort som vi inte har hunnit kolla på än. Vi hade ju VIP biljetter och skulle så klart se Leif Andreasson men han fick problem med bilen så han kom inte till start idag :( . Tråkigt tycker jag men sånt händer tyvärr ibland. Och nu sitter jag här och känner att det värmer mer och mer i ansiktet, bröstet och armarna. Solen visade sig från sin bästa sida nästan hela tiden och jag hade inte tänkt på solskyddsmedel så här sitter jag nu med lite sveda. Haaa, rätt åt mig.

Igår åkte vi till Norrköping för att umgås med dotter och hennes sambo, dom var med idag oxå. Men jag tycker det är en trevlig stad och det vi missade denna gång var Söderköping och glassen såklart men det kommer fler tillfällen är jag säker på.

I fredags så hängde Suss med mig till Västerås och jag tror att jag inte behöver säga något mer än att visa detta foto....



Med andra ord en BRA helg!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir valpköp denna gång!

    //Hundvaktaren, som åxå ska ha valp någon gång.

    SvaraRadera
  2. Från vaaar??? /Sandra :P

    SvaraRadera