2009-12-13

Om jag skulle lukta på en lättöl så..

skulle folk tro att jag var rätt full, hehheee..
MEN NU HAR JAG GJORT MITT PÅ HUNDMÄSSAN!!!!
Och snart dom andra också, bara BIS finalen har gått så får dom packa ihop och gå hem. KANON JOBBAT ALLA!!!

Om du tror att jag somnade tidigt på lördagen så glömd det, inte jag inte. Var skit trött vid 18-19-tiden men sen va så blev det som det blev och lite snack i luren så var man inne i andra eller tredje andningen. Somnade väl runt 23-00- tiden, smart av mej! Men List var helt bombat trött. 17-åring hade polare hemma och List orkade inte busa med dom utan låg bara halvvägs in i rummet för att få lyssna på lite killsnack.

Suss har fått lyssna på Peter Jöback´s sångröst och mitt skrål så kanske lika bra att ge henne en P Jöback´s julskiva :-)
Men jisses vad det känns i benen och fötterna att gå/stå på detta golv och har man inte svullna ben/fötter innan så får man det med besked. Kände tom av händerna som hade fått prinskorvs grace. Jaha, vad finns det mer att klaga på då? Nä, iof så är det rätt ok på mässan men det var mindre säljare och dom har blivit snål dom där alltså för nu fick man köpa provpåsarna om man var intresserad. Hahaaa, Royal Canin hade en rebus som var bra men deras pris var roligt. Ett kinderägg!! Så lite pyssel blev det.

Själv är jag så där konstigt trött som om man har jobbat natt och inte sovit eller som tex när man varit på 24tim eller 36 tim kryssning och varit rolig.....
Kan man kalla det gungtrött???

1 kommentar:

  1. Trodde jag skulle höra Jöback eller dig skråla när jag kom igår, men icke! Förstår hur du känner dig, för de 2 timmar jag var på plats räckte gott och väl för mig. Men ändå kul att man kan ställa med det lilla som går.

    SvaraRadera