2009-12-30

GOTT NYTT ÅR!

Suss har fotat en så kanonbild som jag har lagt upp lite överallt. Nu fattas bara att hela kroppen fastnar på kort.



Det ska bli ett jäkla bra år nästa år :-). Ska bara ha lite semester till att börja med. List har börjat att ploga som en galning och om jag pressar honom så blir det studs och nafs, inte bra så jag försöker istället lägga träning i att bara vara på plan och skita i dom andra hundarna vilket har gått förvånandsvärt bra, duktig kille. Spöken finns det gott om lite över allt.

Igår så hade vi lite telefonkonferans och sen fortsatte det med en pusselbit till *skratt* och nu så har vi nog pusslat så härligt kul bra så att jag tror jag ska anmäla mig till en av grejerna som ska ske på klubben under våren. Och det är rapporten. Men om jag ska försöka med List eller om jag ska övertala någon klubbkamrat att testa vet jag inte än men som sagt det skulle vara skitkul att testa.

I augusti så går SM av stapeln i Edsbyn och nu så kanske det är bäst att börja leta ett bra boende för att kunna ha gångavstånd till planerna.

Och som vanligt väntar jag på att vinna tillräckligt med pengar för att göra det jag vill göra....

3 kommentarer:

  1. Jag ställer gärna upp som extra-förare till lilla List! Ella är ju överkvalificerad för Prova-på....hahaha. Eller så får du med dig din mamma?

    SvaraRadera
  2. Hmmm, inte mamma men jag hör kanske av mig när jag har tränat lite budföring *asg*. Eller så kidnappar vi någon hund, mohaaaa!!!

    SvaraRadera
  3. "Prova på Rapport"-en verkar intressant. Väntar med spänning på mer info på hemsidan!
    Önskar dig en bra nyårshelg så ses vi nästa år :)

    SvaraRadera