2009-12-11

Japp, nu så är det fredag och imorgon

Gäller det. Hur fanken kan jag säga att jag ställer upp på att gå upp 03.45 för att sitta och vakta i ett garage från kl 05.30 :/ . Så jäkla typiskt mej.

Behöver hjälp med att lära mig att tänka före käften glappar igång som vanligt.
Men men det är bara att bita i det sura äpplet och ta det för det det är liksom.

I alla fall så har FOLK från alla möjliga håll kommit till undsättning för att hjälpa till. KRAM till alla och om tomten fanns så skulle jag snacka med honom/henne om vissa saker ;-D.

Har ju mailat, ringt, sms:at och hoppat på folk och nu igår när jag ringde en person som jag visste inte ville ställa upp så fick jag svaret: Hej mitt dåliga samvete.....
Jisses hur ska man tolka det? Hahaaa, iaf så förstår jag helt fullt och klart för jag har haft god lust att göra det samma men det är som det är och mitt samvete säger OFFRA DEJ OCH DIN HUND EN HELG.

Som sagt var på söndag kväll så hotar Suss med att vi ska dricka glögg, gott.

MEN NÄSTA HELG SÅ SKA DET FESTAS OCH JAG HOPPAS ATT MÅNGA KOMMER FAST DET ÄR HELGEN FÖRE JUL. SUSS OCH NETTAN TYCKER SOM JAG ATT VI VERKLIGEN ÄR VÄRDA EN FEST I KLUBBENS REGI SÅ DET SÅ.

UNDRAR VAD SUSS SÄGER MEN DETTA ÅR HAR JAG HITTAT MIN PETER JÖBACK SKIVA OCH FUNDERAR SKARPT PÅ ATT TA MED DEN TILL GARAGET I HELGEN.

JUL JUL STRÅLANDE JUL! GLÄNS ÖVER SJÖ OCH STRAND OCH EN HEL DEL MER, MOOOHHAAAAA!
LITE JUL KÄNSLA MÅSTE JAG HA.

3 kommentarer:

  1. Du kan få gå på kurs hos mig ;) Nej, skojar bara, men jag har nog lärt mig ett och annat genom åren.
    Fast här är problemet lite annorlunda inför denna helg... Jag har sagt OK till att hjälpa till och fått mig en tid tilldelad, men har ingen aning om var jag ska infinna mig! KUnde inte komma till klubben i onsdags, men skulle få besked efter det mötet. Sitter här och undrar om jag behövs...
    Klart du ska ta med skivan! Tänka vad mysigt för folk som kommer åkande att mötas av så ljuvlig musik!

    SvaraRadera
  2. Dom räknar skarpt med dej, vet inte riktigt hur var och när bara. Men det finns ju folk hela tiden vid entren som kommer från oss så det skulle vara bra om du visste vilken tid du skulle vara där. Ska försöka kontakta Nettan.

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig en trevlig Lucia och advent

    SvaraRadera