2009-12-24

GOD JUL PÅ ER ALLA!

SOM SAGT, GOD JUL och som vanligt så undrar man hur det kom sig att julen kom så snabbt liksom. Man har ju knappt hunnit hälften.

Jag gillar snön och denna jul har vi rätt gott om den varan. Det blir så mycket ljusare. I helgen som var så snöade det en hel del och jag hade ju kameran med mig.
Sätter in lite bilder.

Syns Maria och Clara?


Livet leker när det snöar....


Där ligger Yrax och tuggar boll. hmmm, ska nog smyga dit.


Snart framme...


Står helt blixtstill så märker han inte att jag kommit så nära :)


Avslutar med denna bild. Och NEJ, fick inte tag på bollen. Yrax sa att det var hans.


Passa på och njut av snön....

3 kommentarer:

  1. GOD JUL önskar jag er......

    p.S Länka gärna om min sida till: http://garpsaventyr.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på denna vita fina jul!! Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi firar in ett nytt härligt år. Med många nya aktiviteter på schemat :) Kramar till er!

    SvaraRadera
  3. Riktigt mysiga bilder här också, det är riktigt fint nu med all snö Lotus trivs som en mullvad i snön.

    Kram på er o Gott Nytt År om vi inte ses på klubben.

    SvaraRadera