2009-09-06

List har ordet. Misstänker att vi kommer att dela blogg ett tag

Ett stycke List-Ligist sitter och laddar för en dag med Elsa....


Tok Suss har lagt sig i gräset för att fota MIG!! Liten goding som blir en


Galen schäfervalp, kkrrreeeggga bbuuuunndooolooo... HAAA, jag vann över kameran nu.


Snacka om att jag är snabb som blixten!!! vattenstänket hinner jag ducka för.


Elsa visar vilken stor käft hon har, kan visst äta såna som mej. Men skulle inte tro det: FÖR JAG ÄR SÅ JÄKLA BÄST!!!


Matte pratar om att jag ska till "mormor" imorgon??? Fattar ingenting men man blir väl varse. Suss och matte vann på lotto i helgen, hela 21 spänn WOW.
Och en annan sak: Hon var borta flera timmar igår och kom hem tjattrande och skrattande, FYYYyyy, henne! Hon hade varit på någon Tensta marknad (hon är ju uppvuxen där) och något band som hette/heter Factory spelade. MEN SPELADE DOM I 11 TIMMAR ELLER????? Trött var hon idag och så var vi på klubben för det var tävlingar där. Haaa, som hon inte hade riktigt med tid till mej så fixade jag underhållning själv men det är ju så jobbigt. Som sagt har gått på kompostgaller (måste smita ut), snott lite mat, badat i vattenbunken, bitit barn i huvudet (matte säger att jag inte fick gå fram för jag var trött, men vissa fattade inte vad hon sa)och anfallit andra människor så ni förstår så har jag haft en hård dag så nu ska jag fortsätta och sova.
Undra vad som händer imorgon? men matte vill egentligen inte börja jobba, vad det nu betyder.... Ska visst ha kurs imorgon oxå......

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Han är så fin din lilla kille så lik sin bror:=)

    Jag LÄNGTAR efter Suss bilder att jag snart spricker.....Nyfiken Jajamen:))

    Ha det så bra
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Fin buskille denninga dära Li(gi)st :D Fiiiint med kurs, det tycker vi om, massor!
    Kraaaaaam

    SvaraRadera