2009-09-17

Jag är en sån där vanlig exakt vad som står i manualen....

Japp, man sitter ju och snackar om det på jobbet och på lite andra ställen med vänner om detta. Och jag kommer ihåg att det var precis samma sak när man bodde hemma och då hade man en stora syster som gjorde samma sak. Kan tänka mej att farmor och mormor gjorde samma sak.

Men i vilket fall så kan jag skratta åt eländet men ibland så ryker det ur öronen på mej och kan tänka mej att familjen skulle vilja göra något med mig men som sagt jag är ett praktexemplar men under sommaren har jag jobbat på att inte göra detta men jädrans va jobbigt det är och ibland så kommer något ut ur munnen som blixten, ssswwwiiichchhh pzzzinnnnssss.

OM NI UNDRAR VAD DET ÄR JAG MENAR SÅ ÄR DET ATT JAG ÄR EN TVÄTTÄKTA TJATMORSA!!!!!
Det vill säga att jag tjatar om en massa saker. Och lever efter principen: Gör som jag säger, gör inte som jag gör.... Under sommaren har grabbarna fått höra: Huuummmfff, ja jag vet ju vad ni har gjort hela sommarlovet och det är ju inte att vara ute och träffa kompisar eller bada eller hitta på något utan ni har tillbringat tiden framför dataskärmen förutom 1 1/2 vecka då ni inte var hemma. Och helt ärligt så har jag lyckats komma med en hel del andra syrliga kommentarer som, ni kan väl städa, laga mat och tömma/fylla diskmaskinen...

OCH NU SÅ SKA JAG NOG VARA JÄKLIGT TYST OM ATT DOM SITTER OCH SPELAR DATASPEL HELA TIDEN FÖR JAG GÖR JU SAMMA SAK PÅ FACEBOOK OCH SPELAR JU BLAND ANNAT Bejeweled Blitz!
OCH JAG KOMMER NOG ATT SPELA LITE IKVÄLL OCH FÖRSÖKA SLÅ NÅGRA REKORD. MEN ANNA´S REKORD KOMMER MAN INTE ENS I NÄRHETEN AV FÖR HON HAR KÖPT EN NY DATAMUS MED NÅGON JÄKLA PROFFSIG MATTA TILL, FUUUSSSSKKK ;-D

SOM SAGT JAG ÄR EN TVÄTTÄKTA TJATMORSA OCH FRÅGAN ÄR OM DET FINNS NÅGON BEHANDLING FÖR DETTA, NÄÄÄÄ TROR INTE DET!!! FÖR DET LIKSOM INGÅR I GENERNA TROR JAG..
Mooohhhaaa, nu ska jag nog spela lite!

2 kommentarer:

  1. "Gör som jag säger, gör inte som jag gör.... "
    Helt underbart uttryck!!
    Känns igen,hahaha!!!!
    Trevlig helg

    SvaraRadera