2010-01-03

I LÖÖÖVE MY DOG!!!!

Min "lilla" kille var så jäkla duktig idag. Till och med dom andra blev impade. Fasiken, fick ju inte ens undan kopplet :) . Suss gick ett spår till List som var ca 150- 200 meter med lite naturliga vinklar. Och jäklar vad han gick lungt och fint stannade vid apporterna och käkade köttbullarna :).

Suss har ju ont i ett knä så jag gick hennes spår som sen Robin gick med Elsa. Hade velat haft kamera med mig när jag gick spåret för det var så jädrans fint med sol, vatten och en underbar natur. SVERIGE ÄR FANTASTISKT VACKERT!
Elsa jobbade kanonfint till en början men blev lite trött efter ett tag. Och inte undra på det för det var rätt långt ca 900 meter och det var ett tag sedan hon spårade.

Milton och Yrax gick spår som korsade varandra ett par gånger. Kul att se Yrax spåra och grabbaran var duktig :-D .

Sen så gick Lasse sitt första spår och det gick visst bra.

Sedan var det brudarnas tur, Ella, Frida och Fairy. Frida hade jobbigt i början men hon har ju inte gått så många spår. Men när hon tog första apporten så löste det sig för henne. Fairy tog fel spår men knallade på iaf och Lasse märkte inte det. Ella fick problem så efter ett tag tog Emma av Ella från spåret. Men Emma la ett nytt inte långt men bara så att hon fick lyckas. Och det gjorde hon!

Medans vi väntade på spåren så grillade Robin korv och det var ju hur nice som helst att bara sitta på en parkering och fika och käka korv. Är inte det livskvalitet så säg. Efter alla kanonspår så tog några av oss ca 1 timmes promenad och då tog vi med Elsa så Suss fick vila sitt knä.

EN SÅN JÄKLA SKÖN AVSLUTNING PÅ DENNA DAG OCH NU SÅ SKA NOG JAG OCH LIST SOVA FÖR NATTEN. OCH OM JAG LYCKAS SÅ SKA JAG SÄTTA IN NÅGRA AV SUSS BILDER.
KRAM ALLA SOM VAR MED!!!

4 kommentarer:

  1. En fantastisk dag...och ja, jag blev impomerad av lill-killen!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag ni har haft! Duktigt av Lasse att gå sitt första spår,vem höll i linan?!? ;)
    Underbart när man nöjd och belåten kan krypa till sängs efter att ha fått mycket frisk luft.

    SvaraRadera
  3. En hlet otroligt rolig dag. Robin var kanon duktig.
    Lasse gick 2 spår och det var inte första gången men han går alltid för sig själv :S

    SvaraRadera
  4. Hejsan svejsan! Tack för inlägget i min gästbok. Så trevligt och så hittade jag till din blogg också. Här har jag att kika runt på en stund!!!! Kul!

    Hälsningar Puppismatte (Jago av Midälvaland)

    SvaraRadera